Etykiety

aromaterapia aronia astry Bałtyk bez lilak bluszczyk kurdybanek bocian boczniaki bratki brzozy byliny chryzantemy ciasto dyniowe ciekawe zestawiania roślin cukinia cukinie cynie czarna malwa decoupage dereń dom drzewa dynie dzika róża dzwonek skupiony ekologiczna uprawa fiołki floks gailardia głóg graby grudniowy ogród grusze grzyby herbaty herbaty kwiatowe irys syberyjski jabłonie jabłoń jałowiec jaśnie pańskie jesienny ogród jesień jeżówka purpurowa jeżyny jodła karczochy kasztanowiec zwyczajny kąpiel lecznicza konwalia majowa kosmos ( onętek siarkowy) kosmos (onętek) kosmosy kot krzewy kwiat głogu kwiat wiśni kwiaty kwiaty jednoroczne lato na wsi lawenda leszczyna letnie kwiaty lilia azjatycka lilia bulwkowata liliowce lipa listopad w ogrodzie liście łubin makrobiotyka maliny marcinki mieczyki Mierzeja Wiślana miodunka morze motyle murarka ogrodowa naparstnica nasturcje naturalne terapie rumianek nietypowa rabata ogród orliki osty owce wrzosówki owoce pachnące kompozycje papryka plaża podbiał pole pomidory powojnik prymulki przetacznik ożankowy przetwory przyroda rośliny róża pomarszczona róża zimą róże rudbekia rzeka sad sikorki słoneczna rabata słoneczniczek szorstkolistny styl życia szałwia ozdobna szczygły szron śliwy tawuła truskawki trzcina trzmiele trzmielina trzmielina pospolita warzywa warzywnik wieczornik damski wieś winorośl wiosenny ogród wiosna wiśnie wrześniowy Bałtyk wrzosy zagroda zdrowa żywność zielononóżki zimowy ogród zioła złocień maruna Zucchino flaminio zwierzęta żurawie

czwartek, 19 maja 2016

Kwiat elfów :)

Epimedium  zwany kwiatem elfów, to niewielka roślina okrywowa, świetnie nadająca się do cienia i półcienia, a także  pod drzewa. U mnie rośnie pod dereniem w towarzystwie żurawki i konwalii. Kwiatek niepozorny, ale niesamowity. Roślinka jest u mnie od kwietnia i ładnie już przyrosła. Chociaż taka mała, zachwyca  kształtem, zresztą oceńcie sami :).




Zaprosiłam ją do ogrodu, może wraz z nią pojawia się i elfy :)


Pozdrawiam wszystkich słonecznie :))



15 komentarzy:

  1. Jest taka wdzięczna i delikatna przypomina mi orlika:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie takie i ja miałam skojarzenia.
      Pozdrawiam Antonino serdecznie :))))

      Usuń
  2. I mnie przypomniała orlika:) ale faktycznie, jest bardzo urocza:) ..a Elfy to zapewne już u Ciebie są!!!:) bo bywają tylko w ogrodach Dobrych Ludzi:) Serdeczności dla Ciebie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Naprawdę piękna! A na Elfy zaczekamy, daj znać jak się pojawią:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Są kwiaty elfów to napewno są i elfy :-)
    Śliczne kwiatuszki:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Rzeczywiście śliczny kwiatuszek.

    OdpowiedzUsuń
  6. Uroczy, taki niepospolity:) Być może i elfy wraz z nim przybędą do ogrodu. Tylko dobrze ich wypatruj:)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdy nie widziałam takiej roślinki - jest śliczna. W pierwszej chwili pomyślałam o orlikach, ale one są znacznie większe. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Może już jakiś elf pojawił się w ogrodzie.Kwiat cudny.Miłego dnia.

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj uwielbiam, przypomina mi dzieciństwo, panią od muzyki :) u nas widziałam w czarnym kolorze, ale kiedy zdecydowałam się zakupić, już nie było.

    OdpowiedzUsuń
  10. Urocza! Takie miniaturowe orliki. Ciekawe jak bardzo rozrośnie się ta kępka.
    Miłej niedzieli Moniczko.

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczny! Mam nadzieję, że u mnie też kiedyś taki zamieszka. Muszę go tylko najpierw spotkać na mojej drodze :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Lovely, delicate images. Very pleasing to the eye.

    OdpowiedzUsuń
  13. Extra, bardzo mi się podoba. Zapraszam na swój początkujący blog www.mojogrod1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń